Výsledky
Při rozdílení cen, zleva: Ing. Stanislav Minářík, z.m.s. Vladimír Hubáček, Edita Vašíčková a Martin Svítil
IDEÁLNÍ STOPOU RALLYE VLTAVA 2020 – VÝSLEDKY
V sobotu 12. 9. 2020 pozdě večer ve Smetanově sále Autoklubu České republiky v Praze skončila automobilová soutěž Ideální stopou Rallye Vltava, letos pořádaná u příležitosti 60. výročí od konání I. ročníku nejslavnější československé automobilové soutěže Rallye Vltava (25. 9. 1960).
Za přítomnosti prvního vicepresidenta AČR, českého delegáta ve FIA Ing. Stanislava Mináříka ceny vítězům předával 20-ti násobný mistr ČSSR v automobilovém sportu, zasloužilý mistr sportu Vladimír Hubáček (1932), celkový vítěz Rallye Vltava 1972. Ten naopak z rukou předsedy pořádající organizace Karla Řepy převzal Čestnou cenu Louise Alexandre Chirona – čestného patrona Rallye Vltava.
K soutěži bylo původně přihlášeno 35 posádek, avšak řada z nich se postupně omlouvala, zejména z důvodů souvisejících se současnou pandemií, kupříkladu den před soutěží i minulí celkoví vítězové, jihočeši Martin Kubát / Vlastimil Zeman (SAAB 96 V4). Potížím se nevyhnuly ani sestavy týmů, když například FIAT Klub Praha Team těsně před startem do soutěže postihl rozsáhlý požár automobilu FIAT 131 Mirafiori, naštěstí bez zdravotních následků pro posádku Ing. Pavel Štěpánek / Ing. Pavel Citta. Naopak nedaleko před cílem soutěže v Praze se „rozpadl“ do té doby vedoucí SAAB CZ TEAM, z důvodu poruchy elektrické instalace vozu SAAB Sonett II V4, brněnské posádky JUDr. Martin Chutný / Ing. David Bayer. Výsledky na prvních 3 místech:
Automobily kategorie TC, třída do 900 cm3
1. Ing. Danko Remek / Ing. Branko Remek, CSc.FIAT 600 D
2. Ing. Jiří Slabihoud / Erik Janků SAAB 96
3. Ing. Jiří Čermák / Bc. Radek Čermák Wartburg 311
Automobily kategorie TC, třída do 1150 cm3
1. Pavel Kolář / Jan Jež Škoda 1000 MBG
2. Ing. Petr Mičan / Ing. Věra Mičanová Škoda 110 L
3. Ing. Marek Leichmann / Kateřina Kvapilíková Škoda 1000 MBX
Automobily kategorie TC, třída do 1300 cm3
1. Ing. Otto Kuhn / Mgr. Ing. Hana Chaloupková Mini 1000 De Luxe
2. David Prošek / Šárka Prošková Lada 2101 MTX
3. Bořek Kučera / Věra Němcová Škoda 120 S Rallye
Automobily kategorie TC, třída do 1600 cm3
1. David Syrový / Lukáš Syrový SAAB 96 V4
(ostatní startující odstoupili pro technické závady)
Automobily kategorie GT, třída do 1900 cm3
1. Tomáš Cmíral / Jitka Cmíralová Alpine-Renault A110-1300 S
2. Jan Řepa / Mgr. Erika Tejnorová SAAB Sonett III V4
3. Zdeněk Žák / Mgr. Jana Hanzalová Opel GT 1900
Automobily kategorie GT, třída do 3000 cm3
1. Jiří Valach / Radka Ječná Austin-Healey 3000 Mk I
2. Jan Marek st. / Jan Marek ml. Porsche 911 SC
3. Martin Svítil / Edita Vašíčková BMW 630 CS
Celkové pořadí
1. Tomáš Cmíral / Jitka Cmíralová Alpine-Renault A110-1300 S
2. Jiří Valach / Radka Ječná Austin-Healey 3000 Mk I
3. Ing. Otto Kuhn / Mgr. Ing. Hana Chaloupková Mini 1000 De Luxe
Pořadí týmů
1. Oldtimer Motormagazin Team
(Pavel Kolář / Jan Jež, Ing. Petr Mičan Petr / Ing. Věra Mičanová)
2. Auto Motor a Sport Classic Team
(Ing. Lukáš Dittrich / Bc. Miloš Dittrich, Martin Svítil / Edita Vašíčková)
3. Národní technické muzeum Team
(Ing. Jiří Čermák / Bc. Radek Čermák, Ing. Jiří Slabihoud / Erik Janků)
Jízda zručnosti na Letenské pláni (samostatné hodnocení)
1. Jan Marek st. Porsche 911 SC (čas 0,41 min.)
2. Ing. Otto Kuhn Mini 1000 De Luxe (čas 0,42 min.)
3. Bořek Kučera Škoda 120 S Rallye (čas 0,45 min.)