IDEÁLNÍ STOPOU RALLYE VLTAVA 2015
V roce 2015 poprvé organizovaná jízda Ideální stopou Rallye Vltava (ISRV) je významným přátelským setkáním někdejších vítězů a dalších účastníků Rallye Vltava z let 1960 až 1974, ale i ostatních zájemců o automobilový sport. Připomíná jednak skutečnost, že od založení Rallye Vltava roku 1960 už celkově uplynulo 55 let, avšak koná se především na počest 50. výročí, kdy Rallye Vltava v roce 1965, se startem i cílem v Liberci, byla po druhé světové válce jako první automobilová disciplína v tehdejší Československé socialistické republice zařazena do některého ze seriálů mistrovství Evropy FIA.
Otevřela tak cestu dalším československým sportovním podnikům do srovnatelných seriálů ostatních disciplín automobilového sportu v následujících letech. Protože však po Liberci měla Rallye Vltava v následujících letech svá střediska ještě v dalších třech českých městech – Praze, Písku a Klatovech, z toho důvodu jimi v roce 2015 vede i vzpomínková jízda Ideální stopou Rallye Vltava.
Přihlášené posádky
St. č. | Objemová třída | Jezdec / Spolujezdec | Stát | Automobil | Rok výroby |
---|---|---|---|---|---|
I. AUTOMOBILY Z OBDOBÍ PŘÍLOHY J – FIA V LETECH 1960 AŽ 1965 | |||||
1 | 1 300 | Bumba Milan / Bumbová Jiřina | CZ/CZ | Volkswagen 1200 | 1956 |
2 | 1 300 | Jílek Karel *** / Hlaváček Jiří *** | CZ/CZ | Škoda 445 | 1957 |
3 | 1 300 | Novák Pavel / Nováková Eva | CZ/CZ | Škoda Felicia Super | 1961 |
4 | 1 300 | Krüger Hans / Felder Paul | D / D | Wartburg 1000 | 1962 |
5 | 1 300 | Hradílek Petr / Novák Přemysl | CZ/CZ | Škoda Octavia Super | 1963 |
6 | 2 000 | Nejedlý Jan / Staněk Josef | CZ/CZ | Hillman Minx | 1963 |
7 | 1 300 | Řepa Jan * / Mgr. Tejnorová Erika | CZ/CZ | Škoda Octavia TS 1200 | 1964 |
8 | 1 300 | Ing. Stýblo Jiří / Stýblová Zuzana | CZ/CZ | Triumph Spitfire Mk II | 1965 |
9 | 1 300 | Velkoborský Miran / Kuba Bohumil | CZ/CZ | Ford Consul Cortina | 1965 |
10 | 2 000+ | Mark-Procházka Jiří * / Mark-Procházka Tomáš * | CZ/CZ | Tatra 2-603 GT ****** | 1965 |
II. AUTOMOBILY Z OBDOBÍ PŘÍLOHY J – FIA V LETECH 1966 AŽ 1971 | |||||
14 | 1 300 | Mičan Václav *** / Ing. Mičan Petr ** | CZ/CZ | Škoda 1000 MB | 1967 |
15 | 850 | Tomášek Jiří / Suchl Josef | CZ/CZ | FIAT 600 D | 1967 |
16 | 850 | Weiss Peter / Liebe Ewa | D / D | Trabant 601 | 1968 |
17 | 1 300 | Válek Zdeněk *** / Válková Amálie *** | CZ/CZ | Škoda 1000 MB | 1967 |
18 | 1 300 | Kolář Pavel *** / Jež Jan | CZ/CZ | Škoda 1000 MBG | 1967 |
19 | 2 000+ | Landa Filip / Třmínek Jan | CZ/CZ | Tatra 2-603 | 1968 |
20 | 2 000 | Hubáček Petr ** / Mgr. Minářík Petr ** | CZ/CZ | Alpine-Renault A 110 | 1970 |
21 | 2 000 | Martjuk Dmitrij *** / Martjuk Valerij | RUS/RUS | Moskvič 412 | 1970 |
23 | 2 000 | MUDr. Bek Jiří / Šubrt Pavel | CZ/CZ | Volvo 122 S Amazon | 1965 |
24 | 2 000 | Sum Miichal/ Antoš Rostislav | CZ/CZ | BMW 2002 Ti | 1971 |
III. AUTOMOBILY Z OBDOBÍ PŘÍLOHY J – FIA V LETECH 1972 AŽ 1974 | |||||
25 | 1 300 | Mach Jan *** / Dvořák Petr *** | CZ/CZ | FIAT 128 S Coupé | 1972 |
26 | 1 300 | Kadeřábek Josef *** / Kadeřábek Jiří ** | CZ/CZ | FIAT 128 SL Coupé | 1972 |
27 | 1 300 | Míč Jan / Nácovský Petr | CZ/CZ | FIAT 128 S Coupé | 1973 |
28 | 1 300 | Výborný Oldřich / Sojka Rudolf | CZ/CZ | Škoda 110 R Coupé | 1972 |
29 | 2 000 | Benedikt Josef / Volf Petr | CZ/CZ | Moskvič 412 | 1973 |
30 | 1 300 | Sýkora Stanislav / Sýkorová Hana | CZ/CZ | Škoda 110 L | 1974 |
31 | 1 300 | Michnik Janusz / Plawko Jerzy | PL/PL | Wartburg 353 | 1973 |
32 | 1 300 | Hrubý Ladislav / | CZ/CZ | Škoda 110 R Coupé | 1974 |
33 | 1 300 | Hladík Jiří st. / Hladík Jiří ml. | CZ/CZ | Škoda 120 S Rallye | 1974 |
34 | 1 300 | Krejsa Miroslav *** / Krejsová Veronika B. | CZ/CZ | Škoda 120 S Rallye | 1974 |
35 | 1 300 | Ing. Kuhn Michal / Ing. Kuhn Oto | CZ/CZ | BMC Mini 1000 | 1979 |
36 | 2 000+ | Panožka Josef *** / Moskal Jiří *** | CZ/CZ | Porsche 911 SC | 1978 |
37 | 2 000+ | Ing. Kotek Jiří *** / Voksa Daniel * | CZ/CZ | Porsche 911 SC | 1977 |
38 | 2 000+ | Marek Jan st. *** / Pecina Robert | CZ/CZ | Porsche 911 SC | 1978 |
Legenda k symbolům: ***** Vítěz nebo 2. a 3. celkově při původní Rallye Vltava **** Vítěz objemové třídy při původní Rallye Vltava *** Účastník původní Rallye Vltava ** Syn / dcera účastníka původní Rallye Vltava * Vnuk / vnučka účastníka původní Rallye Vltava | Legenda k symbolům: ****** Automobil startující v původní Rallye Vltava *** Jiný významný účastník současné ISRV |
Výsledky ročníku 2015
AUTOMOBILY Z LET 1960 – 1971
Objemová třída do 1300 cm3:
1. Zdeněk Válek / Amálie Válková Havířov Škoda 1000 MB
2. Pavel Kolář / Jan Jež Liberec Škoda 1000 MBG
3. Václav Mičan / Ing. Petr Mičan České Budějovice Škoda 1000 MB
Objemová třída nad 2000 cm3:
1. Jiří Procházka / Tomáš Procházka Kopřivnice Tatra 2–603 GT
2. MUDr. Jiří Bek / Pavel Šubrt Praha Volvo 122 S
3. Filip Landa / Jan Třmínek Kladno Tatra 2–603
AUTOMOBILY Z LET 1972 – 1974
Objemová třída do 1300 cm3:
1. Ing. Michal Kuhn / Ing. Oto Kuhn Praha BMC Mini 1300
2. Jan Mach / Petr Náhlovský Praha FIAT 128 SL Coupé
3. Ladislav Hrubý / Pavel Kadaš Semily Škoda 110 R Coupé
Objemová třída nad 2000 cm3:
1. Josef Panožka / Jiří Moskal Liberec Porsche 911 SC
2. Ing. Jiří Kotek / Daniel Voksa Mladá Boleslav Porsche 911 SC
3. Michal Sum / Rostislav Antoš Kroměříž BMW 2002 Ti